Verkkokaupassamme voit maksaa turvallisesti ja luotettavasti suomalaisten pankkien verkkomaksutunnuksilla, pankki- ja luottokorteilla, Mobile Paylla ja Klarnalla.


Asiakaspalautukset.   14 vuorokauden palautusoikeus.
Kuluttajana sinulla on oikeus 14 vuorokauden sisällä tavaran vastaanottamisesta ilmoittaa tilauksen palautuksesta. Täyden hyvityksen saamiseksi tuotteen tulee olla käyttämätön ja myyntikuntoinen.

Omakustanteinen asiakaspalautus eli kuluttaja vastaa palautuskuluista.

Näin ilmoitat peruutuksesta:
Peruuttamisen voi tehdä millä tahansa vapaamuotoisella ilmoituksella, josta käy selkeästi ilmi halu perua tilaus. ilmoituksessa tulee olla tilausnumero, tilaajan yhteystiedot ja toimitusosoite. Voit tehdä ilmoituksen vapaamuotoisella sähköpostilla tai yhteydenottolomakkeella.

Kuljetuksessa vahingoittuneet tuotteet

Mikäli havaitset vastaanotettuasi tilauksen tuotteen vahingoittuneen kuljetuksen aikana - otathan yhteyttä asiakaspalveluumme.

Hyvitykset

Hyvitys asiakaspalautuksesta suoritetaan sillä maksutavalla, millä tilaus on alun perin maksettu.
Hyvitys suoritetaan 14 vuorokauden kuluessa siitä, kun olemme kirjanneet asiakaspalautuksen saapuneeksi.
Ilmoitamme vastaanottamistamme asiakaspalautuksista sinulle sähköpostitse. Mikäli et ole saanut kuittausta 14 vuorokauden sisällä palautuksen lähettämisestä, otathan yhteyttä asiakaspalveluumme.


Payment Service

Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
www.paytrail.com


Kiitos kun käytät palveluamme!